سخن مدیرعامل هلدینگ آریاجم


به یاری ایزد یکتا و همیاری کاربران گرامی توانستیم راهی بس ژرف را سپری کنیم . سخت است سرمداری اولین بودن و بهترین ماندن ؛ که گواه آن طاقت فرسایی در سال هایی متمادی است . برقراری روزگارانی از تمدن دیروز به امروز . شیرین است یادآوری زمانی که در انتهای سال هایی دور ( سال 1378 ) شَمایی از تصاویری مبهم در سطح کشور چشمم را گرفت و تصور ساختن پایگاهی عمومی فکرم را درگیر نمود و در سالیانه بعد ( سال 1379 ) آن را به تسخیر رساندیم . از آن سال و از آن سال ها چشم به هم زدنی گذشته ، اما تجربه بی بدیل آن همیشه همراه من و همراهان من بوده و هست .

امید دارم به امروز زیرا امروز از برای من است و امید دارم به فردا زیرا از برای همه ماست . آیندگان امید خواهند بست به کارآفرینان ، به من و به شما ، به مایی که بدون هیچ آن که بدانیم تمامی آینده را در اختیار خود ساختیم .

اولین را نشاید بهترین بودن بهترین را که شاید اولین بودن

زِ خلق آثار برین است که خالق ، لایقِ شایسته بودن

عَدو گر سعی بِنماید به تشبیه جماعت را بِباید دانسته بودن

اولین و بهترینِ خلق آثار نشانِ ابتکارُ خلّاق بودن

بباشد هدیه به کلِّ جماعت که این ره را نمودند همراه بودن

امین اسفندیاری ( مدیرعامل هلدینگ آریاجم )


[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : ] [ نظر شما : ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اطلاع رسانی مناقصه، مزایده، استعلام بهاء آریاتِندر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]